Typ:
Trudność:

Step **

Dla zaawansowanych
Zajęcia fitness w formie choreografii i tańca z wykorzystaniem stepu - podestu do ćwiczeń. Przede wszystkim wzmacnia nogi, poprawia wydolność oraz koordynację ruchową.

Step *

Dla średnio-zaawansowanych
Zajęcia fitness w formie choreografii i tańca z wykorzystaniem stepu - podestu do ćwiczeń. Przede wszystkim wzmacnia nogi, poprawia wydolność oraz koordynację ruchową.

Yoga

Prozdrowotne
Staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Pozycje jogi - asany mają korzystny wpływ na stan kręgosłupa oraz stawów.

Trening obwodowy

Dla średnio-zaawansowanych
Ćwiczenia rozwijające wszystkie grupy mięśniowe prowadzone w seriach po obwodzie. Kilka stacji, na których wykonujemy ćwiczenia na wszystkie partie ciała nie pozwoli odetchnąć naszym mięśniom.
Trening profilaktyczny składający się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, które minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu. Poprawia wydolność mięśni brzucha, pleców i pośladków.

SZTANGI

Dla zaawansowanych
Trening z wykorzystaniem sztangi oraz stepu przeznaczone dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie na sztandze pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Idealne zajęcia dla osób, które w szybki sposób chcą otrzymać idealną sylwetkę.

BS

Dla początkujących
Popularny trening ogólnorozwojowy i wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia z niewielkim obciążeniem w postaci hantli idealne dla osób w każdym wieku i na każdym etapie zaawansowania.

Pilates

Dla początkujących, Dla średnio-zaawansowanych, Prozdrowotne
ćwiczenia prozdrowotne, wzmacniające przede wszystkim mięśnie głębokie brzucha, kręgosłupa i miednicy.

Zumba

Dla początkujących, Dla średnio-zaawansowanych
to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku.

Osiągaj lepsze rezultaty z naszymi trenerami

Doświadczona kadra instruktorów pomoże w osiągnięciu obranego celu

Tygodniowy rozkład zajęć

Warto spojrzeć na poranki, które ulegają zmianie
W poniedziałek wraca Agata Z. ze spokojniejszymi zajęciami!

*kliknij grafikę, aby pobrać  wersję PDF