Poprawa kondycji fizycznej

Plan treningowy

Zajęcia skierowane na wzmocnienie naszego układu sercowo – naczyniowego, w celu stopniowego osiągnięcia poprawy wydolności.

Korzyści

Trening wydolnościowy ma wpływ na zwiększenie wydolności pracy serca, podniesienia progu tlenowego oraz zwiększenia pojemności płuc.

Skierowane do

… osób o różnym poziomie wytrenowania i kondycji. W zajęciach wykorzystujemy różne przybory, takie jak: stepy czy piłki. Wskazana rozwaga dla osób ze schorzeniami układu sercowo-naczyniowego.

Zajęcia

SZTANGI

– zajęcia przeznaczone dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

STEP + EKSTRA BRZUCH

STEP + EKSTRA BRZUCH – zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część złożona jest z prostej, ale dość intensywnej choreografii na stepie . Druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Czyli to czego wszyscy pragną ?

TBC

– zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest wysmuklenie całego ciała oraz poprawienie wydolności organizmu. Ćwiczenia z wykorzystaniem przyborów fitness: stepy, piłki, hantle. Regularne ćwiczenia zaowocują spektakularnymi efektami: delikatnym zarysem mięśni, wymodelowaniem i ujędrnieniem całego ciała, spaleniem tkanki tłuszczowej, po prostu zgrabną sylwetką!