Modelowanie sylwetki

Plan treningowy

Trening modelujący dolne partie ciała, brzuch, pośladki i uda. Zajęcia składają się z rozgrzewki w prostym układzie choreograficznym i części ćwiczeń modelujących.

Korzyści

Popraw siłę i wytrzymałość dolnych kończyn i tułowia. Jednocześnie kształtuj swoją sylwetkę.

Skierowane do

… osób, które chcą rozpocząć uprawianie aktywności fizycznej oraz tych, którzy chcą utrzymać formę.

Zajęcia

ABT – (brzuch, pośladki, uda)

– trening modelujący dolne partie ciała, brzuch, pośladki i uda. Zajęcia składają się z rozgrzewki w prostym układzie choreograficznym i ćwiczeń modelujących.

BS – Rzeźbienie ciała

– popularny trening ogólnorozwojowy i wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Zajęcia z niewielkim obciążeniem w postaci hantli. Zasadniczo BS jest treningiem o średniej intensywności, jednak w zależności od prowadzącego i zaawansowania grupy jest on różnicowany. Największym plusem tych ćwiczeń jest ich nieskomplikowana forma. Dzięki prostym ćwiczeniom trening ten dedykowany jest każdemu, niezależnie od kondycji fizycznej czy wieku. Jeśli więc chcesz wyrzeźbić sylwetkę, ale nie wiesz od czego zacząć a twoja sprawność nie jest jeszcze na imponującym etapie to możesz spokojnie zacząć od BS.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

– zajęcia dla tych, którzy marzą o zgrabnej i jędrnej pupie. Wysmuklenie sylwetki, wzmocnienie mięśni, kształtowanie dolnych partii ciała, wyszczuplanie i redukcja cellulitu, to tylko niektóre z korzyści wynikające z tych zajęć.

EKSTRA BRZUCH

– zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu mięśni brzucha i talii. Pierwsza część zajęć składa się z dość intensywnych elementów cardio (rozgrzewka). Druga część poświęcona jest specjalistycznemu treningowi ukierunkowanemu na wzmocnienie i ukształtowanie mięśni brzucha. Trening gwarantuje zmniejszenie obwodu talii.

SZTANGI

– zajęcia przeznaczone dla kobiet i mężczyzn. Różne obciążenie pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych uczestników. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.